جهت مشاهده شفافیت آرا الهام آزاد کلیک کنید

شفافیت آرا
مصاحبه‌های خبری

سبک زندگی ایرانی-اسلامی محور اصلی کمیسیون زنان و خانواده

الهام آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم گفت: نمایندگان با همکاری، همدلی و هم گامی بتوانند به مطلوب های مد نظر ایشان که همان اولویت دادن به معیشت طبقات ضعیف، اصلاح خطوط اصلی اقتصاد از جمله اشتغال و تولید و تورم، رعایت تقوا و انصاف در انجام وظایف نظارتی، موضع‌گیری‌های انقلابی در حوادث مهم و تعامل برادرانه با قوای مجریه و قضائیه دست پیدا کنند و به دور از حواشی به مردم خدمت کنیم.

 

وی با اشاره به حضور نمایندگان زن در دوره جدید مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه خانم ها در اقلیت قرار دارند و تعداد آن ها به ۱۶ نفر می رسد.

منتخب مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:مقام معظم رهبری بر بحث اقتصاد و فرهنگ در پیامشان تاکید داشتند بر این اساس نمایندگان در نظر دارند تا کمیسیون زنان و خانواده را که در مجلس قبل هم مطرح شده  بود را تشکیل دهند.

وی افزود: خانواده اساسی ترین رکن جامعه است  لذا  این کمیسیون  از ضروری ترین کمیسیون  هاست  و همچنین تلاش داریم تا  طبق منویات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی ایرانی-اسلامی قوانینی را تدوین کنیم.

آزاد خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم در کمیسیون زنان و خانواده برنامه های خوبی را مدون کنیم قطعا به خانواده ها و زنان همچنین فرهنگ کشور کمک خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا