جهت مشاهده شفافیت آرا الهام آزاد کلیک کنید

شفافیت آرا
فراکسیونکمیسیون اصل 90مصاحبه‌های خبری

بازدید جمعی از فراکسیون زنان مجلس از زندان زنان قرچک/ آزادی ۸۰ درصد از زنان بازداشتی حوادث اخیر در زندان قرچک

الهام آزاد رئیس کمیته حقوقی و قضایی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آمار ارائه شده طی بازدید از زندان زنان قرچک ۸۰ درصد از بازداشت شدگان حواث اخیر این زندان آزاد شده اند.

الهام آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره بازدید از زندان زنان قرچک اظهار داشت: از سوی کمیسیون اصل نود و به عنوان رئیس کمیته حقوقی و قضایی این کمیسیون با همراهی تعدادی از اعضای فراکسیون زنان مجلس از این زندان بازدید و از نزدیک با تعدادی از دستگیر شدگان حوادث اخیر و لیدرهای اغتشاشات کشور گفت‌وگو کردیم.

وی افزود: بر اساس آمار ارائه شده ۸۰درصد از دستگیر شدگان خانم این زندان، آزاد شده‌اند و مابقی در مرحله بررسی پرونده هستند و طی صحبت با این افراد مسائل و مطالبات آنان را شنیدیم.

وی با اشاره به برخی اخبار کذب از زندان زنان  و برخورد مسئولان زندان با دستگیر شدگان گفت: همه کارکنان داخل زندان و ریاست زندان نسوان خانم هستند و زندانیان از برخورد کارکنان و شرایط زندان رضایت داشتند.

نماینده نماینده مردم نائین در پایان خاطر نشان کرد: اصلی‌ترین مطالبه زندانیان تسریع در رسیدگی قضائی به پرونده‌های آنها بود و اکثر این افراد بابت اتفاقات و اقدامات خود ابراز پشیمانی و ندامت می‌کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا