جهت مشاهده شفافیت آرا الهام آزاد کلیک کنید

شفافیت آرا
مصاحبه‌های خبری

حادثه تروریستی شاهچراغ،مرحله‌ای از طرح سوریه‌سازی ایران است

الهام آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه تروریستی حرم مقدس حضرت شاهچراغ (ع)، اظهار کرد: حادثه تروریستی در حرم مقدس شاهچراغ شهر شیراز و به شهادت رساندن کودکان، زنان و مردم بی گناه، محصول جنگ شناختی علیه ملت ایران و پیاده کردن طرح سوریه‌سازی است.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در پی وقوع این حادثه، افزود: همانطور که رهبر انقلاب در متن پیام خویش فرمودند، عامل یا عاملان این جنایت اندوه‌بار یقیناً مجازات می‌شوند، اما داغ عزیزان و هتک حرمت حرم اهل بیت (ع) جز با جست‌وجو از سر رشته این فاجعه آفرینی‌ها و اقدام قاطع و خردمندانه درباره آن، جبران نمی‌شود.

دبیر فراکسیون مهدویت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم، به خانواده‌های عزادار این حادثه، مردم شیراز و تمام ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم و به فرموده خداوند متعال، قطعاً پس از هر سختی، آسانی رخ خواهد داد.

به گزارش ایمنا، حادثه تروریستی حرم مقدس شاهچراغ (ع) عصر روز گذشته با ورود افراد مسلح به داخل حرم و تیراندازی به سمت زائران اتفاق افتاد. این حادثه تاکنون ۱۵ شهید و ۲۳ مجروح برجای گذاشته است و امکان افزایش شهدا نیز وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا