جهت مشاهده شفافیت آرا الهام آزاد کلیک کنید

شفافیت آرا
کمیسیون اصل 90مصاحبه‌های خبری

تعیین تکلیف پرونده بورسیه‌ها در کمیسیون اصل۹۰ مجلس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرکار خانم الهام آزاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان:
الهام آزاد نماینده مردم نائین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  اظهار داشت: پرونده بررسی تعویق زمان آزمون استخدامی، توزیع نهاده‌های دامی و پرونده‌های مرتبط با بورسیه‌ها در جلسات کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی بررسی شد.
او افزود: نشست کمیسیون اصل ۹۰ با حضور وزیر علوم و معاونان این وزارتخانه برای بررسی وضعیت بورسیه‌ها برگزار و گزارش‌ها، شکایت‌ها و پرونده‌های مرتبط با این موضوع از گذشته تاکنون بررسی شد.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد در جلسه‌ای بحث اختلاف در خصوص دانشجویانی که حکم جذب دارند، اما وزارت علوم معتقد است باید بار دیگر پرونده آن‌ها بازنگری شود مورد بررسی قرار گیرد. همچنین آن دسته از افرادی که از دیوان عدالت اداری حکم جذب دارند نیز بدون مشکل تعیین تکلیف شده و پذیرش آن‌ها انجام می‌شود.
او بیان کرد: در نشست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تعویق زمان آزمون استخدامی با توجه به درخواست داوطلبان برای تعویق این آزمون و تداخل‌های پیش آمده پس از اعمال مصوبه بوم‌گزینی نیز بررسی شد. در نامه‌ای از سوی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ حق قانونی داوطلبان مطالبه و در نهایت زمان برگزاری این آزمون با پیگیری این کمیسیون و همکاری سازمان امور استخدامی و سنجش به تعویق افتاد.
آزاد ادامه داد: همچنین در این نشست پرونده نهاده‌های دامی و علل کمبود نیز بررسی شد. در این پرونده کوتاهی‌هایی متوجه دولت، وزارت صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا