جهت مشاهده شفافیت آرا الهام آزاد کلیک کنید

شفافیت آرا
مصاحبه‌های خبرییادداشت‌های الهام آزاد

پیام تبریک روز خبرنگار و اصحاب رسانه

 

بسم رب الزهرا (سلام الله علیها)

💠هفدهم مرداد سالروز شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در تقویم ملی، روز خبرنگار نامیده شده است، که یادآور مجاهدت‌های عزیزانی است که در رسالتی استثنایی و تحسین برانگیز، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه، ایفاگر نقشی ماندگار وتاریخ ساز با هدف روایت حق و حقیقت بوده اند و خالصانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.
.
🔹️در زمانه‌ای که بیش از تحرّکات امنیّتی و اقتصادی، بیشترین تحرّک دشمنان ایران اسلامی تحرّکات تبلیغاتی و جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای است. این طلایه داران وادی آگاهی هستند که با اقدامات هوشمندانه و قوی خود در انعکاس اقدامات و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و آگاهی جامعه می‌توانند نقشه دشمن در خصوص تسلط بر افکار عمومی را خنثی نمایند.
.
🔹اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز عرصه خبر و آگاهی، روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه به خصوص خبرنگاران پر تلاش و فرهیخته شهرستان‌هاى نایین و خوروبیابانک تبریک عرض می‌نمایم و از مجاهدت‌ها و تلاش‌های اصحاب رسانه در آگاهی بخش و اطلاع رسانی فعالیت‌ها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و انتقال انتقادات سازنده به مسئولین تقدیر و تشکر می‌نمایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا