جهت مشاهده شفافیت آرا الهام آزاد کلیک کنید

شفافیت آرا
بخش خور و بیابانکجلسات و سخنرانی‌ها

توسعه پایدار روستاها

🔺صبح روز پنجشنبه(۲۵شهریور۱۴۰۰)سرکار خانم آزاد با دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستا شهرستان نایین دیدار کردند.
.
در این نشست که نزدیک به سه ساعت به طول انجامید، ابتدا دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستا به بیان نقطه نظرات و مشکلات روستاهای خود پرداختند و پس از آن روسای ادارات مربوطه به برخی مسایل مطروحه پرداختند.
.
🔺در این نشست آزاد نماینده مردم در خانه ملت ضمن تبریک انتخاب اعضای شورای ششم گفت: #توسعهپایدار و #محرومیتزدایی از روستاها یکی از اولویت‌های اینجانب از آغاز دوره مسئولیت بوده است و برای اولین بار و به تدبیر مجلس یازدهم بیش از #۳۵میلیارد _تومان اعتبار به منظور #آبرسانی و #آسفالت روستایی برای شهرستان نایین مصوب شد.
وی با تاکید ایجاد نظام مسائل روستاها و نقشه توسعه روستا‌ها توسط مردم هر منطقه گفت:فعال شدن هیات اندیشه ورز در روستا‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و نظام مسائل روستاها و نقشه راه توسط جوانان و مردم همان روستا تدوین شود.
.
ایشان در ادامه گفتند: #اشتغال_خرد در روستا با همکاری نهادهای دولتی و انقلابی در حال انجام است و از کارآفرینانی در روستا #حمایت می‌کنیم و با قانون جدید مجلس در خصوص مانع زدایی در فرایند مجوزها روند اخذ مجوز کوتاه و آسان خواهد شد.
.
#اشتغال_زنان سرپرست خانواده با همکاری گروه‌های جهادی، تشریح دست آوردهای مذاکرات در سطح روسای مجلس در اتریش و اقدامات نطارتی در خصوص ترک فعل برخی مسیولان فعلی و سابق شهرستان و کشور نیز بخش دیگری از سخنان نماینده مردم بود‌.
.
🔺در ادامه با حضور در دفتر حضرت حجت الاسلام و المسلمین سجادی امام جمعه محترم شهر نایین با ایشان دیدار و گفت و گو کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا