جهت مشاهده شفافیت آرا الهام آزاد کلیک کنید

شفافیت آرا
بازدیدها و دیدارها

گرامیداشت هفته دفاع مقدس-نایین و خوروبیابانک

سرکار خانم آزاد نماینده مردم شریف نایین و خوروبیابانک به مناسب هفته دفاع مقدس با حضور بر مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین، پارک لاله نایین و گلزار شهدای امامزاده سلطان سیدعلی نایین و همچنین دیدار با خانواده شهید ایزدی و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بازدید از نمایشگاه های دفاع مقدس خور هفته دفاع مقدس را گرامی‌داشتند.

  • بخشی از وصیت نامه شهید اسماعیل میری که مورد توجه نماینده محترم مردم قرار گرفت:

” پروردگار بزرگ را ستایش می کنم که حوادث شگرف را برای ما برانگیخته و ما را در مقابل آن می آزماید . ما از صمیم قلب به یگانگی و عظمت او اعتراف می کنیم که جز او وجودی نیست و هر چه هست سایه ای از آن فروغ ملکوتی است . برادران و خواهران، به خویش آیید و ببینید که از عشق و حقیقت و تقوا و علم و معرفت چه دارید ، دارایی خویش را با خویش بردارید و دنیا را به دنیا داران بگذارید و بیش از حد کفایت نخواهید.”

  • بخشی از وصیت نامه شهید قدرت اله هرمز نصیری که مورد توجه نماینده مردم قرار گرفت:

“اینجانب قدرت اله هرمز نصیری که با میل و افتخار بسوی جبهه های نبرد حق علیه باطل عازم گشته ام ، خدا را شکر می کنم که چنین توفیقی را نصییم گردانید. از پدر و مادرم طلب عفو و بخشش دارم و در سنگرجهاد شبها برایشان دعا می کنم. از پدر عزیزم تشکر می کنم که با روزی حلال مرا تربیت اسلامی نمود و از مادر مهربانم تشکر و عذرخواهی می نمایم که در دامن پاک خود مرا تربیت کرد و شیر آمیخته با محبت امام حسین (ع) را به من داد تا حسین وار پا در میدان مبارزه با کفر گذارم . از برادرانم طلب عفو و بخشش دارم و خواهشی دارم که اگر شهادت نصیبم گردید سنگرم را خالی نگذارید و راهم را ادامه دهید. از خواهرانم می خواهم که زینب‌وار پیام‌رسان خون شهدا باشند. در خاتمه شما را به خدا قسم ، حراست از خون شهیدان مظلوم که برای حفظ اسلام و این مملکت اسلامی جان دادند و این معلولین(جانبازان) که بخاطر انقلاب اسلامی دچار نقص عضو گردیده اند را فراموش نکنید.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا