جهت مشاهده شفافیت آرا الهام آزاد کلیک کنید

شفافیت آرا
بازدیدها و دیدارهاشهرستان نایین

دومین سفر کاروان خدمت شهرستان نایین به روستاهای نایین

سرکار خانم آزاد و جمعی از مسئولین تحت عنوان کاروان خدمت شهرستان نایین در سفری ۱۲ ساعته به بررسی مسائل و مشکلات روستاهای دهستان بافران پرداختند. در این سفر که با توسل به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها آغاز گردید فرماندار شهرستان نایین، نماینده مردم شهرستانهای نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، بخشدار مرکزی و تعدادی از مدیران شهرستان با حضور در روستاهای سپرو سهیل، فرح آباد، بنوید سفلی، هند چوب، بنوید علیا و مزرعه امام ضمن بررسی میدانی مسائل و مشکلات این روستاها با اهالی این روستاها نیز دیدار نمودند.
همچنین مسئولین شهرستان با حضور در کلوت محمدیه و نقطه حادثه خیز دسترسی به معدن شرکت سیمان به بررسی نحوه ساماندهی برطرف نمودن مشکلات این دو نقطه نیز پرداختند.

کاروان خدمت شهرستان پس از بازدید های میدانی در نماز جمعه حضور یافته و سپس با همراهی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مطهر خو امام جمعه نایین با حضور در سالن حسینیه گلزار شهدای مزرعه امام ضمن دیدار چهره به چهره با مردم این روستا در جلسه ای به جمع بندی مصوبات سفربا حضور مردم ، مسئولین و دهیاران واعضای شوراهای اسلامی روستاهای دهستان بافران پرداختند.

از دیگر برنامه‌های کارروان خدمت،حضور در گلزار شهدای روستای مزرعه امام و سپرو و همچنین دیدار با خانواده شهید والامقام مرتضی طالبی در روستای مزرعه امام بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا