جهت مشاهده شفافیت آرا الهام آزاد کلیک کنید

شفافیت آرا
بین المللمصاحبه‌های خبری

واکنش الهام آزاد به فیلترینگ پلتفرم برگزاری نشست مجازی اتحادیه بین‌المجالس جهانی برای ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرکار خانم آزاد،اتحادیه بین المجالس جهانی(IPU) با همکاری سازمان ملل متحد نشست مجازی ای را با عنوان «مبارزه با فساد برای بازگرداندن اعتماد به دولت و بهبود چشم انداز توسعه» برگزار کرد.

باتوجه به پلتفرم آمریکایی استفاده شده در این اجلاس و تحریم‌های ظالمانه و ناعادلانه استکبار جهانی،  از مشارکت و حضور الهام آزاد عضو اتحادیه بین المجالس مجلس شورای اسلامی  در این نشست ممانعت به عمل آمد.

این نماینده مجلس در پیامی به اتحادیه بین المجالس جهانی که ضرورت مشارکت همه اعضا را می طلبد، نسبت به این اقدام غیرحرفه ای واکنش نشان داد.

اصل تساوی حاکمیتی دولت‌ها اقتضا می‌کند که سازمان‌های بین‌المللی بویژه اتحادیه جهانی بین المجالس که منادی ارتقای گفتگو و تعاملات پارلمانی بین مجالس است نسبت به دسترسی بدون مشکل اعضاء به پلتفرم‌های مربوطه جهت مشارکت مجازی در مباحث ذیربط اطمینان حاصل نمایند.

 


متن توییت

Unlawful sanctions must not be let undermine multilatrralism & parliamentary diplomacy
The principle of sovereign equality of States requires int’l organisations to ensure unimpeded access by their member States to related platforms for virtual participation in relevant debates

نباید اجازه داد تحریمهای غیرقانونی چندجانبه گرایی و دیپلماسی پارلمانی را مختل کند.
اصل تساوی حاکمیتی دولتها اقتضا می کند که سازمانهای بین المللی نسبت به دسترسی بدون مشکل کشورهای عضوشان به پلتفرمهای مربوطه جهت مشارکت مجازی در مباحث ذیربط اطمینان حاصل نمایند

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا