جهت مشاهده شفافیت آرا الهام آزاد کلیک کنید

شفافیت آرا
جلسات و سخنرانی‌هافراکسیون

روند طولانی بروکراسی اداری باعث دلسردی کارآفرینان می شود

نشست اعضای فراکسیون کارآفرینان مجلس به مناسبت هفته جهانی کارآفرینان با حضور هیات رییسه فراکسیون کارآفرینان و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت در دفتر مجمع کارآفرینان ایران برگزار شد.

در این نشست که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل دفتر مجمع کارآفرینان برگزار شد و تعدادی نیز به صورت مجازی مهمان این نشست بودند موانع فعالیت کارآفرینان مورد بررسی قرار گرفت.

آزاد سخنگوی فراکسیون کارآفرینان در بیان موانعی که کارآفرینان با آنها مواجه هستند، بیان کرد: بروکراسی اداری در خصوص اخذ و پروانه‌های لازم برای اشتغالزایی و عدم همکاری دستگاه‌ها و ارگان‌ها برای صدور این مجوزها که به دلسردی کارآفرینان منتهی می‌شود، کمبود نیروهای ماهر که به ایجاد ظرفیتی در دانشگاه‌ها جهت مهارت‌آموزی به افراد نیاز دارد از موضوعاتی بود که کارآفرینان از آنها به عنوان موانعی در مسیر فعالیتشان یاد کردند.

صادقی نیارکی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این نشست بر اساس آمار از رشد ۱۰۵ درصدی سرمایه‌گذاری و ۱۴ درصدی اشتغالزایی در حوزه کارآفرینی کشور خبر داد.

در ادامه آزاد نماینده مردم شریف نایین و خوروبیابانک بیان داشتند که کارآفرینان افرادی با ایده‌های متفاوت هستند که در جهت رضایت دیگران و ایجاد اشتغال فعالیت دارند، کما‌اینکه در این نشست فردی به عنوان کارآفرین حوزه اجتماعی حضور داشت که در جهت ایجاد اشتغال برای افرادی که از زندان آزاد شده بودند، فعالیت داشت، بنابراین لازم است که هم مجلس و هم دولت جهت تسهیل روند فعالیت کارآفرینان از آنها حمایت کنند./

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا