جهت مشاهده شفافیت آرا الهام آزاد کلیک کنید

شفافیت آرا
بازدیدها و دیدارهابخش خور و بیابانک

تجلیل از ورزشکاران برتر خوروبیابانک و نظارت میدانی حوزه انتخابیه+ویدیو

سرکار خانم آزاد نماینده مردم شریف نایین و خوروبیابانک در حضور خود در شهرستان خوروبیابانک به نظارت میدانی و پیگیری مطالبات مردم شریف شهرستان پرداختند.

ایشان با حضور درجلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان خوروبیابانک
از کمبود های تجهیزاتی مدارس به ویژه هنرستان های کاردانش،تعمیرات و نوسازی مدارس،سازمان آموزشی مدارس، مطالبات اولیاء،امورتربیتی وفرهنگی،مسایل بهداشتی،برنامه های روز دانش آموز مطلع شده و پیگیر حل این مسائل شدند.

نماینده مردم شریف نایین و خوروبیابانک در ادامه با حضور در اداره دامپزشکی شهرستان، بر اهمیت رسیدگی به مشکلات این حوزه باتوجه به وجود چند هزار دام سبک و سنگین درشهرستان خوروبیابانک تاکید نمودند.

همچنین ایشان به مناسبت هفته تربیت بدنی از اداره ورزش و جوانان شهرستان بازدید نموده و در جریان مطالبات و مشکلات این اداره قرار گرفتند. سرکار خانم آزاد در ادامه با حائزین رتبه‌های اول تا سوم استانی در رشته‌های بدنسازی،کاراته و دوچرخه سواری و مربیان آن‌ها،از تلاش‌های این عزیزان تقدیر کردند.

سرکار خانم آزاد در ادامه حضور خود در شهرستان خوروبیابانک از کمیته امداد امام خمینی (ره) بازدید به عمل آورده و علاوه بر مطلع شدن از مشکلات این حوزه، به تشریح نتایج دیدار اخیر خود با دکتر بختیاری رییس محترم کمیته امداد امام خمینی از جمله اختصاص تسهیلات قرض‌الحسنه، کمک بلاعوض و تسهیلات اشتغالزایی به افراد تحت پوشش کمیته امداد و اعزام ۱۲۰ نفر از عزیزان تحت پوشش با ۳ دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس پرداختند.

در پایان مدیر محترم اداره مخابرات شهرستان با حضور در دفتر ارتباطات مردمی سرکار خانم آزاد اقدامات انجام شده در شهرهای خور،فرخی و جندق و همچنین اقدامات در حال انجام در راستای تقویت اینترنت همراه روستاهای شهرستان را تشریح کردند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا