جهت مشاهده شفافیت آرا الهام آزاد کلیک کنید

شفافیت آرا
جلسات و سخنرانی‌هاشهرستان نایین

اولین جلسه شورای اداری شهرستان نایین در سال جدید

سرکار خانم آزاد نماینده مردم شریف شهرستان های نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی نیز در بخشی از این جلسه عنوان نمود: خوشحالم که در آغاز قرن پانزدهم در گام دوم انقلاب در جمع شما مسئولین عزیز حضور داریم. چند ماه از آغاز به کار دولت محترم سیزدهم می‌گذارد و اولین جلسه شورای اداری شهرستان نایین با حضور فرماندار جدید به عنوان نماینده دولت مردمی آیت الله رئیسی در این شهرستان برگزار می گردد. بنده دغدغه های امام جمعه محترم را قبول دارم ما باید در گام دوم انقلاب از این فرصت استثنایی استفاده کنیم و در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان« تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» مطرح شده تمام تلاش خود را در خدمت به مردم به کار بگیریم.

 آزاد ادامه داد: قطعاً در طول ۴۳ سالی که از نظام مقدس جمهوری اسلامی گذشته خدمات خوب و کارهای بزرگی در کشور و همچنین در شهرستان نایین انجام شده اما شهر میرزای نایینی با قدمت چند هزار ساله آنگونه که باید توسعه نیافته است و این جا مشکل نظام و انقلاب نیست بلکه باید به خودمان برگردیم و ببینیم در راستای توسعه این شهرستان چه مسائلی مانع ایجاد کرده است.

نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار داشت: در این دو سال هر جایی که پیگیری کردیم و تلاش کردیم علی رغم کمبود بودجه ها به نتیجه رسیدیم. ما نباید به عقب برگردیم بلکه در شرایطی که دولت مردمی ،مجلس انقلابی و قوه قضاییه و کلیه ارکان نظام با دغدغه خدمت به مردم و حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال تلاش هستند باید با اتحاد و وحدت و همدلی در توسعه شهرستان نایین کوشا باشیم.

الهام آزاد خاطرنشان کرد: اگر به کلید واژه هایی همچون امید، جوانان، تغییر و تحول، همت و تلاش ،اقتصاد مقاومتی و گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای ما ترسیم شده در کنار هم قرار دهیم و به آنها عمل کنیم قطعا پیشرفت حاصل خواهد شد.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود افزود: مدیران و مسئولین اجرایی نباید منتظر باشند که بودجه بیاید بلکه باید پیگیر باشند و مطالبه‌گر باشند و تمام توان خود را برای خدمت مردم و نظام و تحول در شهرستان به کار گیرند و از مشاورین مجرب و دلسوز استفاده نمایند.

رئیس کمیته حقوقی اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در طول ۲۲ ماهی که از خدمتگزاری بنده به عنوان نماینده مردم شریف شهرستان های نایین و خور و بیابانک می گذرد پیگیری های بسیاری در امور زیربنایی و زیرساخت های شهرستان نایین انجام شده است انشالله با گذر زمان این موارد برای مردم به زودی ملموس خواهد بود و انشاءالله در پایان دوره در پیشگاه مردم شریف دو شهرستان رو سفید خواهم بود، البته پروژه های نیمه تمام زیادی از گذشته باقی مانده که بسیار وقت گیر و نیاز به اعتبارات ویژه دارد که در این زمینه نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته ام و در اکثر موارد بودجه های خوبی برای این پروژه ها تخصیص یافته است که امیدوارم تا پایان سال ۱۴۰۲ بسیاری از این پروژه ها به بهره برداری برسد.

آزاد در پایان سخنان خود با اشاره به این که مبادا از ارزش‌های اسلامی و فرهنگی خود فاصله بگیریم عنوان نمود: آن را به اسلام و فرهنگ خودمان تکیه کردیم و تمسک جستیم قطعاً موفق بودیم در موضوع جهاد تبیین باید تلاش ویژه انجام شود و یکی از اصلی ترین وظایف مسئولین در حال حاضر موضوع جهاد تبیین و گزارش عملکرد ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم عزیز ایران اسلامی خصوصاً در شهرستان نایین می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا