جهت مشاهده شفافیت آرا الهام آزاد کلیک کنید

شفافیت آرا
بین المللجلسات و سخنرانی‌ها

ویدیو/پاسخ الهام آزاد به ادعاهای بی اساس کشور های غربی درخصوص نقض حقوق زنان در ایران

یکصد و چهل و پنجمین نشست اتحادیه بین المجالس(IPU )در اکتبر ۲۰۲۲ با محوریت موضوع《زنان و مهاجرت》باحضو بیش از ۱۰۰۰ نماینده از ۱۷۸کشور جهان در پایتخت کشور رواندا برگزار شد.

  • نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صدر هیأت پارلمانی به ریاست جناب آقای رضاخواه و با همراهی آقایان نادری،گلرو،نوری و سرکار خانم الهام آزاد با هدف شرکت در یکصد چهل و پنجمین مجمع اتحادیه بین المجالس(IPU ) در این مجمع حضور یافتند.
  • با توجه به اتفاقات اخیر داخلی کشورمان، علی رغم تالش فراوان بسیاری از کشورها از جمله اوکراین و به ویژه کشورهای اروپایی در این اجلاس و بیان ادعاهای کذب ضد ایرانی، با ارائه پاسخ به موقع و مقتضی هیأت پارلمانی جمهوری اسلامی ایراان، کشورهای مزبور ناکام ماندند و موفق به تحمیل مواض خود به اجلاس بین المجالس نشدند.
  • در این اجلاسیه همچنین سرکار خانم الهام آزاد، عضو هیأت رئیسه شورای اجرایی گروه بین المجالس ایران با اشاره به موضوعات اجلاس به تبیین پیشرفت های حاصله توسط زنان در زمینه های مختلف پرداخت و بر این نکته تأکید نمود که انقلاب اسلامی ایران در طول ۴دهه گذشته فرصت ها و امکانات بسیاری برای رشد و توسعه دختران و زنان فراهم نموده و رقابت زنان و مردان به صورت یکسان برای حضور در مناصب مهم سیاسی و اجتماعی و فرهنگی ناشی از خودباوری و توانمندی زنان در جامعه ایران است.
  • در مجموع،اجلاس پنج روزه بین المجالس فرصتی را خلق کرد تا نمایندگان ایران همزمان با تلاش برای گسترش همکاری های دوجانبه به ویژه در زمینه سیاسی و اقتصادی با کشور میزبان و دیگر نمایندگان کشور های حاضر از مواضع جمهوری اسلامی ایران در برابر مشکلات تبیین و دفاع کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا