جهت مشاهده شفافیت آرا الهام آزاد کلیک کنید

شفافیت آرا
مصاحبه‌های خبری

نقش سپاه پاسداران در تامین امنیت منطقه بسیار کلیدی است

الهام آزاد در گفت و گو با خبرنگار مهر، اقدام غیرعقلانی پارلمان اروپا و قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست آنچه که سازمان تروریستی می‌خوانند را محکوم و اظهار کرد: سپاه پاسداران، یک نهاد رسمی، مقتدر، مردمی و خط قرمز ما است چرا که در کشور و در منطقه غزب آسیا، نقش بسیار مهم و کلیدی در تامین امنیت منطقه و نظام جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده است.

وی ادامه داد: این نهاد مقتدر با اقدامات به جا و اثر گذار خود در مبارزه با تروریسم، باعث تامین امنیت در کشور و منطقه شده است.

نماینده مردم شهرستان های نائین و خوروبیابانک، اقدام غیرعقلانی پارلمان اروپا و قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان اسامی سازمان های تروریستی را نشان از استیصال و عدم استقلال پارلمان اروپا عنوان و خاطرنشان کرد: در سه سال اخیر شاهد تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط ترامپ جنایتکار نیز بودیم. این اقدام غیر عقلانی، دنباله رو بودن اروپا و عدم استقلال این پارلمان را می رساند.

وی افزود: قطعا اگر نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در غرب آسیا نبود، اکنون پارلمان اروپا باید به دنبال تصویب طرحی در خصوص مبارزه با سازمان تروریستی داعش بود.

آزاد در ادامه تصریح کرد: ما این اقدام غیر عقلانی پارلمان اروپا و قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان های تروریستی را محکوم می کنیم و قطعا مجلس شورای اسلامی اقدام متقابلی انجام خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا