جهت مشاهده شفافیت آرا الهام آزاد کلیک کنید

شفافیت آرا
بین المللجلسات و سخنرانی‌ها

حضور هیات پارلمانی ایرانی در یکصد و چهل و پنجمین نشست مجمع اتحادیه بین‌المجالس جهانیIPU

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صدر هیات پارلمانی به ریاست جناب آقای مجتبی رضاخواه و با همراهی آقایان احمد نادری، عباس گلرو، غلامرضا نوری قزلجه و سرکار خانم الهام آزاد با هدف شرکت در یکصدو چهل و پنجمین مجمع اتحادیه بین المجااس جهانی(IPU)که در شهر کیگالی کشور روآندا در حال برگزاری است، حضور یافتند.

سرکار خانم الهام‌آزاد عضو هیات رییسه مجمع زنانipu درباره این نشست بین المللی گفت:به همراه دیگر نمایندگان جمهوری اسلامی ایران، در ۱۴۵ امین اتحادیه بین المجالس درجمهوری رواندا حضور پیدا کردیم.
با توجه به تمرکز این اجلاسیه بر موضوع زنان و مهاجرت ، تلاش ما دراینگونه سمینارهای بین المللی بطور کلی در راستای دو هدف عمده است:

معرفی بانوان ایرانی به عنوان زنانی توانمند با استعدادهای بسیار در زمینه های مختلف و با آمادگی فعالیت هرچه بیشتر در سطوح ملی و بین المللی؛ و همچنین آگاهی دادن درباره عوامل بین المللی محدودیت ساز از جمله انواع تحریم ها، برای زنان ایرانی و مطالبه جدی برای رفع این موانع برای شکوفایی این استعدادها.

این عضو شورای مرکزی IPU افزود: راهکارهایی نیز برای حمایت از زنان مهاجر و پناهجو و خانواده هایشان و رفع موانع شرکت فعالتر ایشان درعرصه های مختلف در جامعه ارائه و بررسی خواهد شد.

با آرزوی موفقیت روز افزون برای همه بانوان ایرانی


گزارش تصویری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا