جهت مشاهده شفافیت آرا الهام آزاد کلیک کنید

شفافیت آرا
بازدیدها و دیدارهاحوزه انتخابیه

توزیع عادلانه امکانات در سطح استان!/درسفر به شهرستان اصفهان انجام شد:

سرکار خانم آزاد نماینده مردم شریف نایین و خوروبیابانک در سفر به شهر اصفهان با رئیس شرکت گاز استان اصفهان، رئیس صداوسیما استان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی،مدیرعامل اداره صمت استان اصفهان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان دیدار و گفتگو نمودند.

  • ایشان در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان ضمن انتقاد از عدم اعتقاد مسئولین استان به توزیع عادلانه امکانات در استان خواستار توجه ویژه به حوزه انتخابیه خود شدند.

در این دیدار مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان از سرکار خانم آزاد بابت پیگیری های ویژه و مکررشان جهت حل مشکل برق شهرک صنعتی نیستانک تقدیر نموده و ضمن ارائه گزارش از عملکرد خود نسبت به منطقه نایین و خوروبیبانک بیان داشت: شهرک صنعتی انارک تمام زیرساخت‌ها کامل گردیده ولی متاسفانه متقاضی جهت استفاده از آن وجود ندارد.همچنین زیرساخت‌های شهرک صنعتی خور کاملا آماده است و چند پروژه جهت اجرا در حال تعریف می‌باشد.
در این نشست مقرر گردید:
۱-برای صنایع درجه چهار پهنه صنعتی درنظر گرفته شود‌.
۲-برای حل مشکل برق شهرک جندق و مسائل زیرساختی نیستتانک اعتبار ملی جذب شود.
۳-و همچنین احداث شهرک فرآوری مواد معدنی با همکاری ایمیدرو در منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

  • در ادامه سرکار خانم آزاد به جهت پیگیری وضعیت گاز حوزه انتخابیه با مهندس علوی رییس شرکت گاز استان دیدار نمودند.

  • سرکار خانم آزاد با همراهی مسئولین شهرستانی با مدیرعامل اداره صمت استان اصفهان دیدار و در خصوص افزایش سهمیه آرد خانگی، افزایش سهمیه کالاهای تنظیم بازار و تفویض اختیارات به اداره صمت شهرستان در حوزه صنعت و معدن و همچنین جذب دو نفر نیروی بازرس طرح تشدید جهت کنترل و نظارت بر بازار و جذب نیروی متخصص معدنی، و نظارت بر توزیع نهاده های دامی که به همت سرکار خانم آزاد به شهرستان تخصیص داده شده ،افزایش تسهیلات مشاغل خانگی و تسهیلات واحدهای صنعتی و معدنی و دیگر مسائل ، مشکلات و کمبودهای مربوط به شهرستان تصمیماتی اخذ گردید.

  • در ادامه پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه توسط سرکار خانم آزاد و با همراهی مسئولین شهرستان نشستی با مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید که در این نشست بررسی و پیگیری مسائل کارگری شهرستان، مشکلات شرکت های تعاونی و ورزشگاه کارگری صورت پذیرفت.

  • در پایان سرکار خانم آزاد با رئیس سازمان صداوسیما استان اصفهان و رئیس خبرگزاری فارس اصفهان دیدار و به بحث و گفتگو پیرامون مسائل مربوطه پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا