جهت مشاهده شفافیت آرا الهام آزاد کلیک کنید

شفافیت آرا
بازدیدها و دیدارهافراکسیون

بازدید الهام آزاد عضو فراکسیون مهدویت از مرکز تخصصی آموزش مهدویت

  • به گزارش پایگاه  اطلاع رسانی سرکار خانم الهام آزاد در روز ۱۱ آبان ماه۱۳۹۹ سرکار خانم آزاد به همراه دیگر اعضای فراکسیون مهدویت مجلس شورای اسلامی،محمدمهدی زاهدی، عفت شریعتی، فلاحی، احمدپور، فدامالکی که به قم سفر کرده اند و از مرکز تخصصی مهدویت و بنیاد فرهنگی مهدی (عج) بازدید کرده و در جریان اقدامات و عملکرد آن قرار گرفتند.
  • در این نشست بیان شد که با توجه به امکانات اندک مرکز تخصصی مهدویت و بنیاد فرهنگی مهدی موعود و اقدامات قابل توجه آن، مهدویت موضوعی اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است که باید به یک جریان تبدیل شود و همه مردم از آن بهره مند شوند. این موضوع وظیفه و تکلیفی برعهده حوزه علمیه قم در زمینه گسترش مهدویت قرار داده است.
  • یکی از موضوعات مورد بحث در این نشت ترویج فرهنگ مهدویت براساس سطوح مختلف مردم و آمایش سرزمینی بود،که نمایندگان مردم در مجلس از حمایت مجلس از این جریان  به ویژه از طرح جامعی که حوزه علمیه قم ارائه کرده و به موضوع مهدویت هم توجه ویژه ای داشته است خبر دادند.

 

  • حجت الاسلام مجتبی کلباسی در این بازدید ضمن ارائه گزارش از اقدامات و عملکرد مرکز تخصصی مهدویت در زمینه ترویج فرهنگ مهدویت در سطح کشور، گفت: یکی از خلاء ها این است که سیاست واحدی در موضوع مهدویت در دستگاه های تبلیغی و مرتبط وجود ندارد؛ حدود ۱۵ سال است که بحث ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی جهت پیگیری سیاست های تبلیغی، پرکردن خلاءها و جلوگیری از موازی کاری مطرح شده که باید رسمیت بیشتری پیدا کند و شورای انقلاب فرهنگی به عنوان یک مجموعه سیاستگذار در امر مهدویت آن را بشناسد.
  • وی افزود: اخیرا شورای انقلاب فرهنگی کاری را به حوزه علمیه محول کرده تا سند توسعه مهدویت تدوین شود تا براساس آن کارهای فرهنگی مربوط به این موضوع در دستگاه های تبلیغی وعلمی سراسر کشور انجام شود، یقینا این اقدام با توجه به اهمیت موضوع آینده نگری و مسیری که جامعه باید براساس آن طی کند از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ورود مجلس به این حوزه الزامی است.

 

  • در این نشست اعضای فراکسیون مهدویت نیز موضوعات و نقطه نظرات خود را در رابطه با اهمیت ترویج فرهنگ مهدوی در کشور بیان کردند ودر پایان از مرکز تخصصی مهدویت و بنیاد فرهنگی مهدی (عج) بازدید و مشکلات موجود را مورد بررسی قرار دادند.

 

تصاویری از این بازدید


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا