جهت مشاهده شفافیت آرا الهام آزاد کلیک کنید

شفافیت آرا
جلسات و سخنرانی‌هاشهرستان نایینفراکسیون

نشست بانوان کارآفرین نایین باسخنگوی فراکسیون کار آفرینی

  • به تدبیر سرکار خانم آزاد و به همت کارگروه‌های بانوان، کارآفرینی و اقتصاد دفتر ارتباط مردمی شهر نایین نشست بانوان کارآفرین و فعال اجتماعی شهرستان نایین با هدف بررسی راهکارهای موثر در توسعه کارآفرینی، اقتصادی و فعالیت‌های اجتماعی بانوان شهرستان نایین برگزار شد.در این نشست که با حضور کارشناسان برگزار گردید، طرح‌ها و پیشنهاداتی در خصوص ترویج فرهنگ کارآفرینی، توسعه فردی، شبکه سازی، آموزش و پژوهش و عبور از کسب و کار سنتی به سوی کسب و کار نوین، تهیه زیرساخت‌ها و آماده‌سازی بخش سخت‌افزار و نرم‌افزاری زیرساختها، جهت رونق کسب و کارها و گسترش فعالیت بانوان کارآفرین مطرح گردید.

 

  • سرکارخانم الهام آزاد، ضمن خیرمقدم به مدعوین و ابراز خشنودی از برگزاری این نشست با موضوع کارآفرینی بانوان، به اهمیت نقش زنان کارآفرین در رشد اقتصادی واجتماعی اشاره کرد و افزایش سهم بانوان در تحصیلات و ایجاد شبکه‌های کارآفرینی را ظرفیت مناسبی برای تولید افکار نو و خلاقانه دانست. نماینده شهرستان‌های نایین، خور و بیانک همچنین افزود این نشست به منظور آشنایی بیشتر و بیان مشکلات حوزه کارآفرینی زنان، هم اندیشی و پیشنهاد راهکارهای مناسب جهت رفع آنها برگزار شده است.
  • وی همچنین عنوان نمود در راستای گسترش فرهنگ و معرفی الگوی‌های کارآفرینی گام‌های خود را قوی و مستحکم بر می‌داریم و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی موظف به رفع موانع، راهنمایی و پیگیری امور مربوط به مردم خصوصا کارآفرینان هستند و باید به انجام صحیح وظایف خود پرداخته و موارد و مشکلات قابل پیگیری را به نماینده و فرماندار جهت پیگیری‌های بعدی ارجاع نمایند.
  • سخنگوی فراکسیون کار آفرینی مجلس در خصوص گسترش فعالیت‌های کارگروه کارآفرینی زنان، ایجاد تشکل زنان کارآفرین شهرستان نایین را پیشنهاد داد و هدف از ایجاد این انجمن را پاسخگویی نیازهای اجتماعی فعالان این حوزه بیان کرد و افزود: فعالیت‌هایی همانند: صنایع دستی، صنایع غذایی، صنایع تبدیلی، مهارت های آموزشی و… و همچنین انجام مسئولیت اجتماعی بخشی از وظایف نماینده منتخب در قبال زنان و دختران جامعه است.

 

  • ایشان همچنین خاطرنشان کرد؛ در گام نخست از اولویت‌های این انجمن، شناسایی بانوان کارآفرین و فعالان حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی خواهد بود تا با انجام سیر و روند قانونی، انتخابات هیئت مدیره از میان بانوان فعال صورت پذیرد.
  • سخنگوی فراکسیون کا آفرینی با بیان اینکه مدیریت زنانه، مادرانه و دارای انعطاف است، افزود: امیدواریم موضوع بسیار مهم کارآفرینی زنان در شهرستان نایین مورد توجه قرار گیرد و از تمام بانوان فعال دعوت نمود تا به این انجمن پیوسته و در رشد و توسعه اقتصاد محلی شهرستان، ایفای نقش نمایند.
    وی همچنین خاطرنشان کرد کارآفرینی و مدیریت زنان مهم است و باید حمایت جدی شوند تا بتوانیم حاصل آن را به تمامی الگوهای پیشرفت و توسعه اقتصاد شهرستان تعمیم دهیم.

 

  • بانوان فعال و علاقمند جهت عضویت و فعالیت در کمیته بانوان شهر نایین می‌توانند با ارسال پیام به صفحه پایگاه اطلاع رسانی الهام آزاد جهت همراهی نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک(جهت عضویت اینجا کلیک کنید) به منظور تحقق اهداف این کمیته اعلام آمادگی نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا