جهت مشاهده شفافیت آرا الهام آزاد کلیک کنید

شفافیت آرا
شهرستان نایینعملکردمصاحبه‌های خبری

ایجاد نخستین شهرک فرآوری عناصر معدنی کشور در نائین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الهام آزاد نماینده نائین و خور و بیابانک در مجلس به نقل از خبرگزاری مهر نخستین شهرک فرآوری عناصر معدنی کشور در نائین ایجاد می‌شود.

 نماینده مردم نائین در مجلس گفت: برای جلوگیری از صادرات مواد معدنی به صورت خام که یکی از مشکلات حوزه معادن است نخستین شهرک فرآوری عناصر معدنی کشور در نائین ایجاد می‌شود.

الهام آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ظرفیت بالای ذخایر معدنی شهرستان نائین و خور و بیابانک اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در حوزه معادن مطرح می‌شود صادرات مواد معدنی به صورت خام است که برای جلوگیری از این امر راه‌اندازی شهرک فرآوری مواد معدنی در شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: با پیگیری از وزارت صمت و مکاتبات انجام شده خوشبختانه این امر تائید و با حضور مدیر شهرک‌های صنعتی اصفهان، اولین شهرک تخصصی فرآوری عناصر معدنی و یا شیمی پارک مواد معدنی در کل کشور مصوب شد و امیدواریم که در مدت سه ماه برنامه‌ها و فعالیت‌های آن آغاز شود.

نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیشنهاد چند نقطه برای احداث این شهرک جهت جانمایی داده شده که پس از نهایی شدن محل احداث و اخذ استعلام‌های چندگانه، عملیات اجرایی احداث آغاز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تأمین سرمایه راه‌اندازی این شهرک توسط شرکت شهرک‌ها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا